ثبت سفارش
روند ثبت سفارش در این وبسایت بر پایه سادگی و راحتی برای شما ایجاد شده و شامل هیچ پیچیدگی خاصی نمیباشد. اما به طور خلاصه برای ثبت سفارش، مراحل زیر را دنبال کنید:
1. در صفحهنخست یا صفحهها، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید تا به صفحه نمایش اطلاعات آن منتقل شوید.
2. در صورتی که مشخصاتی مانند رنگ، سایز و... وجود داشت، انتخاب کنید.
3. بر روی دکمهی افزودن به سبد خرید کلیک و صبر کنید تا پنجرهای به منظور اضافه شدن به سبد خرید نمایش داده شود.
4. بر روی دکمهی مشاهده سبد خرید کنید.
5. در صفحه سبد خرید، محصولاتی که انتخاب کردهاید را مشاهده میکنید. امکان ویرایش تعداد و حذف هر یک وجود دارد. پس از بررسی محصولات، بر روی دکمهی ثبت سفارش کلیک کنید.
6. در مراحل بعد، فرمها با توجه به محصولاتی که انتخاب کردید و وضعیت عضویت شما، متفاوت خواهند بود. مراحل را گام به گام پیش روید و اطلاعات را ثبت کنید تا فرآیند ثبت سفارش شما تکمیل شود.
در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما در تماس باشید تا از راهنمایی آنها بهرهمند شوید.
پیگیری سفارش
برای اطلاع از وضعیت سفارشهای خود، اینجا را کلیک کنید و پس از ورود به پنل کاربری، سفارش مورد نظر را انتخاب کنید تا اطلاعات تکمیلی آن، نمایش داده شود. در صورت انتخاب شیوه ارسال از طریق پست پیشتاز کد پیگیری در حساب کاربری شما قرار داده می شود و میتوانید با مراجعه به آدرس tracking.post.ir با وارد کردن کد پیگیری وضعیت مرسوله خود را مشاهده نمایید.
در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما در تماس باشید تا از راهنمایی آنها بهرهمند شوید.
نحوه پرداخت وجه
برای پرداخت الکترونیک کافی است کارت بانکی شما به شبکه شتاب متصل باشد و رمز دوم آن را دریافت کرده باشد. پرداخت از طریق درگاه امن بانکی به صورت رمزنگاری شده (https) انجام خواهد شد و اطلاعات کارت شما نزد بانک محفوظ خواهد ماند.
شیوه حمل و مدت زمان تحویل
در حال حاضر مرسوله ها روز های یکشنبه و چهارشنبه ارسال می شوند.
ارسال سفارشات به تهران و شهرستان ها از طریق پست پیشتاز با هزینه 28 هزار تومان امکان پذیر است.
بازه تحویل سفارشات از طریق پست پیشتاز 2 تا 5 روز کاری
پشتیبانی
شما میتوانید سوالات خود را در جهت خرید و استفاده محصول از ما بپرسید.
ساعت پاسخگویی ما : از 08:00 تا 16:00 (به جز روز های تعطیل رسمی)
روند مرجوعی كالا و استرداد وجه
در صورت رویت مغایرت در محصول ارسالی (ارسال رنگ یا طرح اشتباه) یا وجود ایراد در دوخت موظف هستید حداکثر تا 24 ساعت بعد از دریافت کالا با مراجعه به صفحه تماس با ما مشکل خود را همراه با عکس یا فیلم محصول (از ایراد محصول) با کارشناسان ما در جریان بگذارید.
در صورت تایید کارشناسان ما از شما درخواست می شود که محصول را از طریق پست پیشتاز (بدون بیمه و هزینه های اضافه) به آدرس درج شده در سایت ارسال نمایید. در صورت تایید ایراد از سوی جیتیلی کالا مرجوع و مبلغ آن از طریق کارت به کارت عودت داده می شود. (حداکثر 48 ساعت)
لازم به ذکر است هرگونه لکه و یا کثیفی و ایراد های ایجاد شده توسط مشتری پذیرفته نمیشوند.
نحوه ثبت شكايات مشتریان
مشتریان میتوانند شکایات خود را از طریق صفحه تماس با ما با کارشناسان ما در میان بگذارند تا به سرعت پیگیری شود.
نحوه لغو سفارش
مشتریان در صورت منصرف شدن از خرید خود میتوانند قبل از قرار گرفتن سفارش خود در وضعیت درحال پیگیری با مراجعه به صفحه تماس با ما این موضوع را به کارشناسان ما اطلاع رسانی کنند تا اقدامات لازم انجام شود.
در صورت بسته بندی محصول امکان لغو سفارش وجود ندارد.
خدمات پس از فروش
مشتریان میتوانند از نحوه استفاده و شستشوی پوشاک از طریق صفحه تماس با ما مطلع شوند.
حریم شخصی و امنیت
از آنجایی که برای ثبت سفارش در وبسایت، لازم است عضو شوید و حساب کاربری اختصاصی خود را داشته باشید، اطلاعاتی مانند شماره تماس، آدرس، کد پستی را ثبت میکنید و ما از آنها برای ارائه خدمات به شما استفاده میکنیم و این اطلاعات نزد ما محفوظ است. از شماره تماس شما، برای اطلاعرسانی و در جریان گذاشتن امور کاربری و سفارشها استفاده میشود.
لطفا توجه داشته باشید که برای ورود به حساب کاربری با وارد کردن شماره تماس، کد یکبار مصرف برای شما ارسال میشود تا هیچ شخص دیگری جز خود شما به حساب کاربری دسترسی نداشته باشد.
تلاش ما همواره بر حفظ اطلاعات و حریم خصوصی کاربران است. بنابراین، برای بهرهمندی از خدمات و پشتیبانی، لازم است که اطلاعات خود را به درستی ثبت کنید.